35 haftamaa kadar özel takıplıydım son zamanlarda ayaklarım aşırı şişti başım da ağrıyınca şehir hastanesine gittim tansıyon 14.8 dı yatışım yapıldı 1 gun tansıyon takıbıyle taburcu oldum ertesi günü kendı doktoruma gitim senı bu sıslıkle nasıl bıraktılar 24 saat ıdrar toplaman gerek dedı not yazıp benı sehır hastanesıne gonderdı dedıgı gıbı proteın kaçağı çıktı ve önceden bebekte çift kordon vardı bebeğin karın çevresı ve bacakları geriden geliyor dedıler muhtemelen mınyon bebek dedıler daha önce ıkılı test yaptırdım ayrı doktorlarda detaylı yaptırdım 36 haftalığım bebek 2200 buna Gebelık zehırlenmesı ve kordondan olduğunu düşünüyorum bıde benımde boyum kısa eşimde çok zayıf en son tartıldığında 37 de doğuma alalım dedıler kendı doktorumla bunları görüştüm benı resmen yarı yolda bıraktı sen orda amalyat ol oranın kuvezi daha iyi kalkıp gelmen buraya rıskı göze alabılıyormusun dedı ortada bıraktı benı burasıda sezaryan yapmıyor normal doğum ve o gün hangı doktor nobetcı olursa onun doğuma girecegını soyledıler ben çıkıp başka doktora gitmeyi düşünüyorum özele sızce ne yapmalıyım burda detaylı bebeğın kılosunada bakılmadı hafta olarak bakıyorlar sadece ölçüm yapmıyorlar