Merhabalar. İkinci doğumun kolay olduğunu hızlı ilerlediğini hep söylediler ama bu kadar hızlı olacağını ben tahmin etmemiştim.
Sizlere motivasyon olsun diye yazmak istedi. Salı günü sabah 9 a doğru sancılarım başladı kısa sürdü ama sanki çok garip bir şekilde direkt düzenli aralıklarla başladı 10 dakikada bir 10 20 sn falan kısa sancılar şeklinde başladı. Aksama kadar falan sürer diye düşündüm rahat rahat kahvaltı yaptım oyalandım ama sancılar çok çabuk şiddetlenip süresi uzadı aralığı kısaldı. 11 gibi arttı sancı vurunca çok zorlandım. Duşa girdim hemen ama çıkamıyorum duştan ağrıdan. Neyse çıktım zorla, giyinirken iyice arttı. Evden 12 yi 15 geçe geçe falan sanırım çıktık. Tabiri caizse hastaneye zor yetiştik. Hastaneye gittiğimizde koridorda çöktüm kaldım. Zorla kaldırdılar direkt çatala çıktım. 3 4 kere falan ıkındım heralde. Hastaneye 10 cm tam açıklıkla gitmişim. Elhamdulillah çok kolay bir doğum oldu. Bir önceki akşam 25 dakika tempolu yürümüştüm sanki o akşam bebeğin kanala indiğini hissettim çok aşağıda bastırıyor gibiydi. Ben ikinci doğum olmasına rağmen çok stres yapıyordum , ama çok şükür çok rahat geçti. Rabbim doğum yapacak herkesin yardımcısı olsun