Allahneverdiysee Normalde şaşmaz hiç. Erken olurum ama geç olmam kızlar .Bugün olmadım regl sancılarım var oldum olucam sanki🤷♀️ Benim gibi bugün regl günü olup henüz olmayan var mı
znnnr Allahneverdiysee ben o işi çözdüm yumurtlama gecikince öyle oluyor geç yumurtlayınca günün de kayıyor
Cimcime30 Allahneverdiysee Benım ondan oncekı ay erken olmuştum dört gün bence dıger aya döngüyü tamamladı dıye düşünüyorum 18 Mart-14 Nisan -19 Mayıs
bnrssl01 Cimcime30 bende nisanda basıma öyle geldi döngüm değişmiş yumurtlama günüm değişmiş diğer ay gün gün ovülasyon takip ysptım o yüzden
Allahneverdiysee Cimcime30 znnnr Bu arada dün olmayınca yaptım hemen çıktı ama yine güvenmiyorum kızlar acaba bende mi sorun var tüm yaptığım testler silik çıkıyor sonra regl oluyorum
Allahneverdiysee znnnr ben de öyle düşünüyorum normalde hiç şaşmazdı reglim galiba ilk defa geç yumurtladım bu ay 😅 kimyasaldan sonra düzen değişti
Mzgnn0234 Allahneverdiysee bende 5 aydır çok düzenliydi saati saatine oluyordum geçen ay 4 gün geçti bu ay da bekliyorum bat 19
Allahneverdiysee Mzgnn0234 muhtemelen markadan kaynaklı ama geçen ay da iki farklı marka yaptım hep silikti şimdi de böyle benim bir hormonum yüksek olabilir mi acaba diye düşünmeye başladım