kadilek 12+1 olduk. 11+2 iken gitmiştik ama cinsiyet için çok erken 14. Haftada bakıyorum dedi doktorum
Melal hanife_bozkurt 12+5 fetal dnayla cinsiyeti öğrendik erkek ama ben 12. Haftada ultrasonda pipiyi çok net görmüştüm zaten birde nub teorisine göre de erkekti hep hiç süpriz olmadı yani bir oğlum vardı şimdi 2 tane oldu😂
hanife_bozkurt Melal ay sağlıkla gelsin oğluşunuz ❤️☺️ fetal DNA mı yoksa ikili tarama testini mi önerirsiniz ?