Beyzaguntas123 7+4 hafatlık gebeyim. Ben de dün ilk kontrolüme gittim alttan baktılar sonrasında kasıklarımda ağrı oluştu gecede kananam oldu acile gittim bu haftalarda normal dedi düşük tehtidi vs bişeyler dedi, önceki çocuğumdada alttan bakınca kananam olduğunu söylediğim halde alttan baktılar, birde doktor alttan bakınca kanama olmaz diyor iki çocuğumdada aynı durum oldu bu mu olmaz hali durup dururken kananam başladı doktora gitmeye korkar oldum.Halada kananam oluyor çörek otu büyüklüğünde bikaç pıhtı tarzı kanda geldi