Klomen kullanıyordum bu ay femaraya geçtim maalesef tek 1 yumurtam varmış o da 17mm cuma günü dedi bugün pazar testim pik yapmadı böyle hamile kalan var mı testi pik olmayıp veya neden test pik olmadı başına gelenler yazabilir mi bu ayda umudumu kaybettim test pik olmayınca 🥹🥹