arslanbusraaa Bende ilk kontrolümde rahmin kalp şeklinde olduğunu öğrenmiştim hatta baya panik olmuştum bilmediğim için,ama bunun sıkıntı olup olmayacağı hemen belli olmaz dedi doktorum.Şuan 29+2 yim hiçbir sıkıntı yaşamadım.Hatta geçen yine sordum bazen bebekler doğum için dönmeyebiliyor bunu son zamanlarda göreceğiz dedi onun dışında bi sıkıntı yok içini ferah tut canım sağlıkla kavuş inşşş🙏🏻