34’te sancım çıktı nstte I, serviks kapalı 2 cm açılma dediler ama o açılma kısmını bence biri yanlış söyledi neyse 2 tane ciğer geliştirici 1 tane sancı durdurucu vurup takip ettiler baktılar ki hala açılma yok taburcu ettiler beni istirahat önerdiler bu arada da nişanım geldi tabi. Evde bekliyorum bende öyle her an gelebilir bebiş diye