230121_Mthn ya şu eldeki egzama bendede vardı, benimki kış egzaması kışın birdenbire çıkıveriyor ve parmaklarım kanayana kadar kesik kesik çizgilerle doluyordu. Doktoruma gösterdim bir krem verdi ama adını hatırlamıyorum çok iyi geldi. Sen de doktoruna söyle canım verdikleri kremler çok etkili oluyor. Nemlendirici için de en doğal krem zeytinyağı diyebilirim cildin yumuşayana kadar zeytinyağı kullan sonrasında bırak sivilce çıkarabilir çünkü