rustemli_08 Kızlar 36+0 hafdadayim , aniden belimden karnimdan ağrılar geliyor sanki regl olucam gibi en çok da büyük tualetimi yaptığım zaman,sizde de böyle oluyormu? Doğumun habercisimi? endişeleniyorum
mervekalkann rustemli_08 Ben de 36 ya girdim benim de aynı şekilde sızlıyor sonra geçiyor dün gece mesela belime ağrı girdi gece boyunca ara ara ayağa kalkınca da aşağı doğru baskı ağırlık olmaya başladı durduğum yerde kasık sızısı oluyor 5 saniye kadar bacağa vuruyor sonra geçiyor vücut doğuma hazırlanıyor hepimizde olduğuna göre ondandır
minikanne123_ rustemli_08 ben de 36 ya girdim geceleri özellikle belime ağrı saplıyor sanki regl olacam gibi oturup kalkınca sanki açılma da hissediyorum gibi ağrılarım oluyor ama bu ben de 2 3 haftadan beri var
yinemihilal rustemli_08 35.haftadan itibaren uykumdan uyandıracak şekilde regl ağrısı çekiyodum. İki üç kez oldu bu. Doğumdan iki hafta öncesi başladı
mermevhamser Ağrı zonklama şeklindemi bende 36 oldum bugün belden yayılan zonklama ağrısı oluyor arada bir geçiyor üç beş saniyede
mervekalkann rustemli_08 Hiç belli olmuyormuş ki 😑 yapay zekaya soruyorum mesela bebek başını iyice aşağıya yerleştirdiği için başı kanala girdiği için öyle oluyor demişti zaten 1 hafta sonra artık doğum başlangıcı her an gelebilirler Sağlıkla alalım kucağımıza
sedabrbroglu54 Benimde 36 ci haftadan beri sürekli regl olcakmisim gibi bel ve bacak ağrısı oluyo yarın 39 haftalık oluyorum tam dün gece sabaha kadar resmen regl ağrısı gibi ağrı cektim belimden sag bacagima yayiliyo birde ayaga kalkinca asagiya çok baskı oluyo karnımı tutup yuruyom ama halen gelen giden yok
rabiakeser68 36 haftadayım adet ağrısı gibi ağrım belim de ağrı var nts de hafif sancım çıktı 37 ye kadar giderim inşallah