simgeylmzz9960 Bende 30+2 deyimm ama karnım çok büyümedi yani çok ağırlaşmadığım için 2 hafta sonrasına tatil planı yaptımm, sizde yapıcak mısınızz acaba zorlanır mıyım diye de bi tırsıyorum ufaktannn 😂
sedaydemir18 simgeylmzz9960 Haftaya geliyor tatiliniz iyi cesaret🥺😍 herkesin yapısı farklı kimisinin göbeği cıkıyor kimisinin cıkmıyor
simgeylmzz9960 sedaydemir18 evet ama hiç 32 haftalık hissetmiyorum ya 😂 instagramda görüyorum herkes zorlanıyor falan ya ben normal hayatıma devam edince tatilde yapabilirim gibi geldii bakalım nası olcak 😂😂