ylnydgd gzdnrya prime premium care. Önce molfix premium ile başlamıştık sonra onu kaldırdı smart fit çıkardı o iyi gelmeyince primaya geçtik
yinemihilal gzdnrya ben deneme amaçlı bir paket prima nir paket molfix almıştım. Ama molfixin bağlanma kalitesini hiç sevemedik çok uğraştırıcı geldi. Primadan devam ediyoruz
caglacelik67 Şu an henüz doğmadı bebiş ama ben prima ve molfix aldım şimdilik prima çok pahalı yenidoğan döneminde kullanırım diye düşündüm sonra molfixden devam ederim bebeğimde severse tabii