annemood Kızlar selam oğluma ateş ismini koymayı düşünüyorum bu isimde tanıdığınız bebekler çocuklar nasıllar karakterleri nasıl 🫠
nurozgur annemood kardeşim koydu çok akıllı ve zeki fakat çokta hareketli ve zor oluyor , öğrencilerimden bildiğim iiçin koyma desemde koydu vallahi😀
annemood _pearl çok sevdim tek başına koymayı düşünüyorum şimdi başka bir isim de hoşuma gitmiyor biraz araştırmak istedim 😂
annemood nurozgur bende koyucam büyük ihtimalle nasıl oluyor öğrencileriniz tam size sorabilirim 😂 yani haraketli olduklarını biliyorum ama yapıları nasıl oluyor derslerle ilgileri falan ya da ebeveynlerine karşı nasıllar
nurozgur annemood vallahi çok yaramazlar , acayip hareketliler yapma dur sus halt yemiş 😀 Ama dediğim gibi algıları çok açık oluyor genelde de sanatsal ve sporsal alanda yetenekli tanıdıklarımın çoğu