Kızlar 28+ haftada ikinci doz tetanoz aşısı oldum ve o günden beri kasık ve vajinal kızımda batma gibi bi ağrı var bebeğin hareketlerini normalde kaburga kısmında hissediyordm şuan oralarda bi hareket var gibi ama aşırı ve sürekli bi ağrı olmadığı için doktora gidip gitmeme gerektiğini bilmiyorum ilk gebeliğim sizce aşıdanmı yoksa bir sorunmu var