fidanzeynalova Merhabalar ben Fetal Dna testiyle cinsiyeti öğrendim. Bu test 10 haftada verilebiliyor. Bu test gerçekten doğru mu? Ultrasonda farklı birşey olmaz herhalde?
svly_ylypn fidanzeynalova benim doğru çıktı . Fetal DNA’da da detaylı ultrasonda da hatta 12. Haftadan itibaren rutin doktor kontollerimde de erkek dendi erkek çıktı :)
lokismommy fidanzeynalova doğru aksi olmaz cinsiyet kromozomları hastalığına bakmak için zaten en başta cinsiyet analizi yapıyor laboratuvar mümkün değil yanılması
sdkbzkrt Başkasına ait kan ile sizin kanınız karışmadıysa sonuç %99a kadar doğru diye biliyorum. Çünkü kromozoma bakıyorlar ki vücutta x-y hangisi varsa ona göre söylüyorlar.