Kızlar 25+5 deyim 9. Haftada plensatada kanama yaşadım. 18. Haftada idrar yolu enfeksiyonu yaşadım 24+4 doktor kontorulum vardı. Doktorum plesantada bi sorun olmadığını idrar tahililimin temiz geldiğini erken doğum riskin yok. Rahim ağızın kapalı güzel dedi kontrolden 3 gün sonra kasık ve leğen kemiği ağrısı yaşadım sol bacağıma vuran bir ağrı birşey giyip çıkarırken biraz zorlanıyorum bacağıma açarken ağrı vuruyordu bu gün ise regli ağrısı çekiyor gidiyim bel ve kasık ağrısı arada rahime vuran kramp ve gazım var gibi . Bebeğin hareketleri iyi kanama su gelmesi gelmesi gibi şikayetlerim yok pelvik ağrısı mı gaz mı erken doğum riskimi 2 gün sonra randevum var gideceğim diye beklemek istiyorum ama gitmelimiyim