baybaa Kızlar çok fazla bakmadım ama kraft dakar hoşuma gitti bugün kolay katlanması sürüşü vs güzel gibi. Kullanan varmı aranızda? Veya önerebileceğiniz model?
anonimhesappp Bende kenyaya baktım ama sanki içi çok dar. Dakarı yakından göremedim ama daha büyük duruyor sanki sizce içinin genişliklerinde çok fark var mı ? Boss modeline bakmıştım baya genişti ama çok ağırdı kafam çorba 😂