melikee46 Kizlar 32 haftaya girdim az once lavaboys gittim afedersiniz peceteye cok az belli belirsiz kan geldi ilk defa neden olanilir acaba sadece silince geldi camasirimda yoktu hafta icide lontrole gidecegim
anne189 melikee46 bende de oldu 27 haftada aynı şekilde erken doğum riskin var dedi hep yattım. Yatıyorum yani genel olarak rahim ağzı kısalığı çıktı. Ama sizin zaten 32 hafta olmuş korkmayın ama biraz dinlenin kendinizi yormayın ❤️
melikee46 anne189 tekrar olmadi cok sukur 2. Gebeligim ilkinde yasamayinca korktum ama simdilik devam etmiyor cok sukur hafta ici kontrole gidecegim
annebebeka melikee46 nişan gelmesi olabilir mi acaba? Bi hastaneye gitseydiniz keşke nişandan hemen sonra da doğum başlayabiliyor 1 ay sonra da başlayabiliyor. Riske atmayın siz lütfen 🙏
anne189 melikee46 çok şükür devam etmemesi güzel ❤️ ama yinede kontrolde de söyleyin önlem alınır geçmiş olsun