Kızlar mayıs ayında doğum yaptım 3. Gebeliğim her ay 5 bin almam gerekiyor ödeme listesine bakınca 5 bin tl gözüküyor haziran sonu için bazı arkadaşlar 10 bin alacağımı söylediler mayıs haziran ayı birlikte alınacak dedi bazıları ise mayıs ayı sayılmıyor haziran ayından başlayıp 5 bin alacağımı söyledi bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi