hunilibirdelii bizim 7 yaş olacak aralarında.bence biraz yaş farkı olması daha iyi ,hem anne hem çocuklar için.zor diyenler de vardır illaki ama benim için bu şekilde çok iyi oldu,oğlan zaten çok zor büyüdü,daha erken olsaydı ikinci de ben biterdim 😊 herkes ilk çocuğun zorluk durumuna göre ilerlemeli bence