Biz 4 aylığız 2. Ayından beri 3 numara bez kullanıyorum jenny willy ama bir kaç gündür çok kaka yapınca bildiğiniz kulağının arkasına kadar taştı ya 🤦🏻♀️ normalde çok çok nadir taşar ama bir kaç gündür böyle gece de çişi taşmış geçen gün arkadaşlarım bebeğimi görmeye gelirken sleepy 4 numara bez almışlar sanki iyi gibi geldi 2 aylıkken molfix sleepy karşıık kullanmıştım pişikten mantara dönmüştü j/w benim için fiyat performans ürünüydü ama şimdi taşma yapınca bilemedim sizce bezi mi değiştireyim numarayı mı siz ne kullanıyorsunuz ( bu arada çok çiş yapınca çok kokuyor)