15+6 ikiz bebeklere hamileyim iki haftadır kanamam vardı sürekli hastanelerde geçti günlerim en son özel bir hastanede bebeklerin suyu bitmiş acil devlet hastanesine nakil verdi geldim burda tekrardan herşeye bakıldı sonra Crp 84 küsür çıktı yatışım yapıldı . Ama bebeklerin suyu yok denilecek kadar az olduğu için ve Crp 84 küsür çıktığı için ben tehlikede olduğum için sonlandırılmak istendi ben kalpleri atarken bunu yapamadım 3 gündür tedavi görüyorum bebekler hala aynı durumda bugün tekrar crp ye bakılacak ve gerçekten umut vaadetmiyorlar başına böyle bişey gelen suyu çoğalan var mı