cnmbbk Aile gezmesi desenize 😊 O çok normal, dediğim gibi siz arkadaşınıza da gidebileceğini zamana gelmişsiniz artık, biz daha küçüğüz o yüzden akşamları hep evde olmayı tercih ediyorum.
Uyku düzenini konusuna gelirsek ;
Bebeğin uykusunu gelmesini beklemiyorum, bir rutin oluşturup onu bizim saatimize tabi tutmamız gerek. Aksi halde daha hareketli olduğu gün daha erken, daha az hareketli olduğu gün daha geç yatarak hiçbir zaman kolayca rutin oluşturamaz.
Her gün aynı saatte (bizim için bu saat 21:00)
loş ve sessiz odada mamasını veriyorum, yaklaşık 40 dakikada mamasını içiyor. Maması yarıya geldiğinde gözleri kapanmaya başlıyor, bittiğinde de aslında bayağı bayağı uykuya hazır bir hale geliyor. Eskiden yatağa koyduğum gibi derin uyurdu ama son dönem benimle daha çok temas kurmak istiyor sanırım, ben de geri çevirmiyorum, yatağa yatırıp ellerini tutarak bir yandan da ağzına emzik vererek uykuya dalma esnasında ona eşlik ediyorum. Sabah 05:00 - 06:00’ya kadar da uyuyor.
Bu rutine oluştururken ilk başta zorlanmak normal, sizde bebeğinizde kurallı bir sisteme giriyorsunuz çünkü, düzeni tamamen oturtmak istiyorsanız benden size naçizane bir arkadaş tavsiyesi; her gün aynı saatte aynı yatakta yatırarak bu sistemi kurun. Dilerim çabucak rayına girer❣️