Merhaba kızlar , dün doğumum gerçekleşti sezaryan elhamdülillah oğlumu kucağıma aldım , fakat göğüslerimden süt gelmiyor yanı çok sıkı bir şekilde göğsü sıkıp Damla damla gelmesi lazım , bebek tutuyor göğüs ucunu memeyi çekiyor ama doymuyor ardından hastanenın verdiği mama ile devam ediyoruz , sütüm ne zaman gelir yada gelir mi bebeğim doyacak kadar , yada süt arttırıcı napabilirim yada başka bir fikri olan var mı