seymgncer bebiş baktım, bana göre henüz tam pik yakalanmamış gibi duruyor. Çizgiler koyulaşmış ama ovülasyon testinde test çizgisinin kontrol çizgisi kadar koyu ya da daha koyu olması gerekiyo. Şu an yaklaşmış ama tam orada değil gibi. 13. gün bana da 14. günden biraz daha koyu gibi geldi. Ama yine de 13. gündeki çizgi bile kontrol çizgisi kadar koyu görünmüyor.
O yüzden LH yükselişi başlamış olabilir ama bence ovülasyon henüz gerçekleşmemiş. Büyük ihtimalle önümüzdeki 1-2 gün içinde pik görceksin. Görmezsen de sorun değil belki pikin sabahtı test yapmadığın için fark edemedin.
Bu arada 14. gün kesinlikle ovülasyon günü olacak diye bir şey de yok. Herkesin vücudu aynı çalışmıyor. Bazı kadınlarda 15., 16. hatta 17. günde bile pik görülebiliyor. Stres hava değişimi hastalık vs etkileyebiliyo. Ya pik henüz gelmedi ya da saatten dolayı kaçtı. Ama sorun yok.
Bir de artık testi günde iki kez yap bence. LH piki bazen çok kısa sürebiliyor, hatta birkaç saat içinde gelip geçebiliyo. O yüzden tek test yapınca gözden kaçabiliyo. Sabah su içmeden 11 gibi bir tane yap, ben hep sabah 11’de yaptım. Çünkü saat 5te çoktan su içmeye başlamış oluyorsun. Sağlıklı değil. Koyulaşmaya başladığını gördüğümde bir tane de akşam saat 8de yaptım. Ya tam koyulaşıyor ya silikleşiyor o zaman zaten pikin saatini anlıyorsun. Kaçırma ihtimalin olmuyor. Çok anlık bir şey birkaç saat süren bir şey o yüzden o günlerde iki tane test yapmak en mantıklısı.
İlişkiye gelince de ben olsam riske atmazdım. Bugün ve yarın kesinlikle ilişkiye girerdim. Çünkü diyelim ki 13’ünde sabah pikti ve kaçırdın, en doğurgan olduğun dönem piki gördükten 24-36 saat içerisinde. Yani bugün ve önümüzdeki 2 3 günlük süreç doğurgan olduğun süreç. İlişkiye gir bol şans umarım hayırlı haberlerini alırız