gamzz06 benim ikinci bebeğim makat gelişti bu yüzden sezaryen olacaktı. Kontrole gittiğim bi doktor geldiğinde bakarız demişti doğum için. Sonraki hafta başka bi doktora gittim kontrole, neden doğum planlamanı yapmamışlar haftan gelmiş diyip hemen ameliyathaneyi aramıştı boşluk ne zamana var diye. Yani başka doktora gidip sezaryen gününüzü netleştirmeyi deneyin. Bende kontrole gittiğim doktor netleştirmese acil girişinde yatışımı bekleyecektim büyük ihtimalle allahtan o doktora denk gelmişim de planladı doğum gününü. Sizinki biraz riskli çünkü acilden girerseniz denk geldiğiniz doktor vajinal doğumda da diretebilir gibi. Başka doktora gidin mutlaka. Zaten doğum haftanız 39 olmuşsunuz durumunuzu anlatıp gün isteyin doktordan