Kızlar ben 14 haftalık hamileyim şu an kullandığım doktorumun yazdığı takviyeler sadece decavit ve gyno ferro. Decavit sorunsuz kullanıyorum fakat gyno ferro aç karnına iç dedi ve beni aşırı sarstı tansiyonumu midemi alt üst etti istifar etmeden rahatlayamadım. Bir dahaki randevuma kadar bıraktım onu. Ama folik asitimi de bırakmıştım. Yani şu an sadece decavit. Kendiniz bu haftalarda bir öneriyle falan takviye kullandınız mı.