gece_yolcusu Bana fikir verin ey analar :) aralıkta nasipse doğum ama bnm yazdan ne yapılırsa onları da yapmam lazım Allah ın izniyle. 2 de kızım var kızlar rezil olmasın kardeşleri oldu diye 🥲
gece_yolcusu cuteregina Ben erken olmadığını düşünüyorum. Bezelye attım dolaba çilek reçeli yaptım kayısı reçeli yapcam. Fasulye kurutayım. Kışlık diye anılan şeyi biraz abarttım bu sene aklıma şuan başka bşy gelmiyor