meryemkoc_ 29 haftalık hamileyim 26 haftamdan itibaren çok şiddetli bacak ağrıları yaşıyorum Belim çok ağrıyor magnezyum kullanıyorum ama hiçbir şey fayda etmiyor her geçen gün ağrılarım daha da çoğalıyor Siz de günler nasıl geçiyor ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiçbir şekilde ağrılar yaşamadım ama ikinci gebeliğim çok zor geçiyor
tns48 meryemkoc_ çok geçmiş olsun umarım geçer bugün bende mu şikayetle uyandım sağ bacağım ağrıyor benim bariz çekilme gibi magnezyum da kullanıyorum ama bi anda oldu 27 haftalığım normal mi diye araştırıp dururken postunuzu gördüm. İnşALLAH normaldir ya 🤲🏻🌸
kami_95 Şuan 30. Haftadayım ben de geceleri, belimden dizime kadar ağrı ile uyanıyordum. Mag4 kullanıyorum 2 haftadır. Bana çok İyi geldi. Bir gün içmeyi unuttum gece yine ağrı ile uyandım ne kadar faydası olduğunu o zaman anladım.