Merhaba sevgili anneler ve adayları, ilk doğumum olacak inşallah 31. Haftadayım göğüslerim ne büyüdü ne de süt gelecek gibi bir his var çok korkuyorum sütüm olmayacak diye. Acaba bu normal mi ille de doğumdan sonra mı süt gelicek anlamadım stresliyim doguma da az kaldı malum