benimde hemen hemen 10.haftadan sonraydı sanırım burun kanamalarım başladı. bende doktoruma sordum normal dedi. yani tabi yine de dikkat etmeliyiz sıklığına şiddetine falan ama damar genişlemesinden kaynaklı olduğunu demişti bana da doktorum. benimde genelde sabahları oluyor. bi anda kan geliyor korkuyordum da alıştım valla ona da🥲