Kızlar merhaba benim iki doğumumda başakşehir çam sakura şehir hastanesi’nde öldü ilki bir ölüm gibiyken ikinci de Allah yardım etti diyelim ne iyi ne kötü ebeler inanılmaz acımasız neden bilmiyorum orası da ayrı bir olay şuan 34 haftalık olduk ama ben inanılmaz korkuyorum niye bilmiyorum normalde beylikdüzü devlet hastanesine gidiyorum kontrollerime ama orayi da hiç görmediğim için ve birkaç yoruma denk geldiğim için oraya pek gitmek gelmiyor içimden bu hastaneler dışında doğuma gidebileceğim bir devlet hastanesi var mı bu civarlarda yani son çare şehir Hastanesi’ne gidecek gibiyim temizliği ve hijyenininden ötürü ama yine de bilmiyorum sizlerde yazarsanız sevinirim hatta yakın zamanda doğum yapan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🌺