Esranrogz eşim benimle konuşmadığı zamanlar olmuştu 4 5 gün birbirimizin yüzüne dahi bakmıyorduk ayrı ayrı yemek yiyorduk ama ben ona benimle konuşmadığı için mutluymuşum gibi onu takmıyormuş gibi davrandım evde hep o buna daha çok sinirlenirdi bence bi denemelisin yüzünü eksitme normal günlük hayatında nasılsan öyle ol işe yarıyor gerçekten ☺️ Konuşmazsan konuşma derdim ben hep , en sonunda 5 inçi gün ona bağırdım yeter eve geliyoruz suratsızsın mutluysan böyle ona göre davranalım falan dedin sinirli bir şekilde eşimde bu durumdan memnun olmadığını boşuna konuşmamazlık yaptığını söyledi ama senin durumun için eşini kendi tarafına çekmeye çalış Benin eşimde ailesini çok savunuyor heleki görümcem hakkında yorum yaptığım zaman ben kötü oluyorum en iyisi susmak kendi içinde yaşamak kavga etmek istemiyorsan tabi strese sokma kendini bebeğine de yazık ayrıca oda seninle beraber üzülüyor