mystery94 Kızlar temmuzda regl olunca aşılama yaptırcam ilk defa olucak. 3 kere çatlatma iğnesi denedik olmadı. İlaçlarla denedik olmadı. Aşılamada neye dikkat etmeliyim önerisi olanvarsa yazabilir mi🥹🙏🏻
zey55 mystery94 bizde 2 kez çatlatma iğnesi denemiştik olmamıştı 3. Ye çatlatma iğnesi ile birlikte aşılama yaptık en dikkat etmeniz gereken şey stres onun haricinde herşey olağan akışında olsun ilk aşılamam tuttu doğumuma az kaldı hayırlısıyla 37+3 olduk
kps mystery94 Aslında pek bişeye dikkat etmen gerekmiyor sadece aşılamadan sonra kendini çok yorma, fazlada vücudunu dinlememeye çalış çünkü belirti ararken istemeden vücudu strese sokuyoruz. Umarım başarılı geçer, güzel haberlerle gelirsin 🙏🏻
mystery94 zey55 ay maşallah negüzel allahm sağlıkla kucağına almayı basil etsin inş 🥹🥹❤️ peki canım aşılamadan önce regl olunca gel dedi doktorum da iğneylemi büyüttüler yumurtalarını bide pcos var mı sende
zey55 mystery94 bende pcos yoktu prolaktinim çok yüksekti onu düşürdük eşim varikoseldi daha sonra klomen kullandım hap yumurtalarım büyütüldü sonrasında otrivelle çatlatma iğnesi ve aşılama yaptık
Miniminibirler zey55 canım hayırlı olsun bebişin sağlıkla kucağına al:) aşılama esnasında veya öncesinde eşinin değerlerini hatırlıyor musun? Yani varikosel değerlere etki etmiş miydi olumsuz anlamda hız morfoloji sayı?
zey55 Miniminibirler Miniminibirler amin teşekkür ederim 2 milyon canlı spremi vardı hareketlilik ve sayı yeterli demişti kadın doğum doktorumuz ama üroloji kesinlikle ameliyat olmazsan çocuğun olmaz demişti ameliyat da olmadı