Başına gelen var mı bilmiyorum ben doğumdan sonra daha kötü oldu sanki bağırsaklarım o kadar hareketli ki son zamanlarda misafirliğe gittiğim de bir ortamda aşıeı zorlanıyorum sürekli gazıö var veya tuvalete gitmem gerekiyor utanıyorum da bir yerde olunca sürekli gazım var gastristim vardı ama bağırsaklarım da aşırı rahatsız namaz kılmakta aşırı zorlanıyorm psikolojik olarak cok yıprandım doktora gideceğim kolonoskopi den cekiniyorum daha önce endeskopi olmustum yasayan var mı böyle bişey