fafaka evet ben gerçi bulantı ilacı kullanıyordum ama yine hissettiriyordu bulantılar hatta çoğu zaman kusuyordum henüz ilacım bitmedi ama iştahım biraz yerine geldi 2. tiremestera az kaldı belki o yüzden belirtiler azaldı diye düşünüyorum ama o iğrenç tat hala bir şey yiyip içsem bile oluyor