DuduK 22 haftalık hamileyim kalp çarpıntısı ve nefesim daralıyor benim haftalarımda aynı şeyleri yaşayan varmı doktoruma daha sormadım normalmi sizce ?
Drngrkm DuduK ben de 19 haftaligim 2 gun once carpintim vardi ozellikte khvaltidan sonra daha cok oluyor çay falan da 1 bardak iciyorum ustelik. 122atiyordu nabzim. Ama hamilelikte normalmis kan basinci artiyor sonucta.
DuduK Teşekkür ederim hepinize kızlar korkum azaldı ilk gebeliğim hemen endişeleniyor insan neden oluyor diye☺
HilalCetinDemirta Bende 20 haftalığım aynısı bende de war sanki panik atak geçiriyorum bu haftalarda kalp gerektiğinden fazla kan ürettiği icin oluyormuş