ahsozge Kızlar dua edin acil sezeyan alacaklar şimdi. Nst de sürekli sancılarım çıkıyor. 33 haftadan beri iyi geldi çok şükür ama bugün artık baskım çok aşağıda ve ağrım olunca doktor riske atmak istemiyor. Dua edin kızlar bebeğime ve bana.
sudeli4 ahsozge sağlıkla gelsin cnm benmde geçen hafta 37 de doğuma girdim şükür sorunsuz çıktık hastaneden inş Benide sende hemencik cıksrsınız haber ver bize
Arel_ ahsozge gecmis olsun canm. Rabbim bagıslasın agrın sızın olması cok normal geccek merak etme ve neden yürütmediler mi
ahsozge Sağ olun kızlar öplen 2 buçuk gibi oldu ameliyat. Çok ağrım var hala ayağa kaldırmadılar. Sabah kaldırıcaz dediler de benim ağrılarım var. 2 oldu ağrı kesici yaptılar. Şükür gaz çıkardım. Ama bu ameliyat yerim çok ağrıyor normal midir
annebaliii ahsozge normal canım daha ılk gun gececek ınsallah çok gecmıs olsun bebegıne sağlıklı kavuşmuşsun benı de 37 de normal doğum yaptıracak bebek ne kadar dogdu suan 36 3 kılo dedı ama us kesın yanılıyordur daha azdır bence sızın nasıl
zeyuss annebaliii o belli olmuyor canım ilk doğumda 38+3 de doğdu bebeğim 2 gün öncesinde 3300 ölçmüştü bende 3 doğar diyordum 3900 doğdu bazen az bazen fazla çıkabiliyormuş ölçümler
annebaliii ahsozge bugün bana da 3 dedı doğsa 2800 demek.. olsun sağlıklı olsunda kuveze falan gırmesjn en güzeli bu
ahsozge Arel_ tam 12 saat sonra yürüttğler. Ama korktuğum gibi olmadı şükür 🙏 sadece otur kalk pozisyon değiştirirken ağrım oluyor. Minik minik adımlar attırıyorlar. Saat başı yürüteceklermiş.