Merhaba kızlar 1 ay önce eşim varikosel ameliyatı oldu bende klomen kulandim 5 gün 18. Günde gittim hastaneye doktor sol tarafta yumurtan çatlamış altı beyaz olmuş dedi asıl sormak istediğim şey dün akşam kanamam oldu çok hafif sancim da oldu sonra kesildi sabaha kadar hiç kanamam da olmadı sizce yerleşme olabilir mi