damlaa51 Kızlar neredeyse 1 haftadır belirtim yok kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum , 11+5 im şuan 3 gün var doktor kontrolüne korkuyorum
cuteregina damlaa51 belirti sağlıklı gebelik demek değil ki Çok belirti çok sağlıklı demek değil 13+3 deyim belirtilerim 8.haftada bitti mis gibi gebelik yaşıyorum keyfini çıkarın
kedilivebebeli 9+6 bende öyleyim 3 gün önce tüm şikayetlerim kesildi. İnşallah rahat bir hamilelik geçiriyoruzdur 4 gün sonraki kontrole gitmeye korkuyorum