Çok yorucu olmaya başladı 15 aylık suan abartmıyorum her 20 30 dakikada bi gelip süt istiyo ağzına sütte gitmiyo ama cok bağımlı ben bunu nasıl aza indirebilirim diğer cocuklarim hic boyle değildi bu kiz fena yaramaz çıktı 15 aylık kesmek icin erken mi günah mı 😒😒 kıyamıyorum benden ayırmaya ama tüm enerjimi halimi alıp götürüyo