Arkadaşlar on gün sonra sezeryan doğum var ve ikinci doğum olacak iyi ki güzel geçmişti fakat çevrede duyduklarım birkaç kişi ameliyat esnasında Spinaline rağmen uyuşamadım biraz hissettim kesildiğini falan deyince açıkçası korkular başladı ben de yoksa ilkinde bir sorun yaşamadım acaba bu durumu yaşayan var mı sezeryan esnasında bir şey hissettiniz mi