Sendenbanakalan Kızlar bir düşügüm var 1 bucuk sene oldu henüz gebe kalamadım ve rahim filmi cektirmeyi düşünüyorum ama her kadın dogumcu yapıyor mu ücretlimi bana bilgi verseniz ya aklım cok karışık ne yapacağımı bilmiyorum
laydakt Sendenbanakalan kadın doğumcular değil de hastane ile alakalı bazı hastanelerde çekilmiyor. Araştırmak lazım onu. Devlette ücretsiz sanırım ama prosedürleri var tam bilmiyorum. Özellerde 20-30 bin arası ücreti var canım
kubracaliskn Sendenbanakalan ben özel hastanede çektirmiştim doktorum kendi çekmişti tabii özel olduğu için geçen sene indirimli 11bin vermiştim
meryys Sendenbanakalan Ben özelde çektirdim gebelik kayıplarım sebebiyle. Anestezi ile çektiler yarım gün işlem dahil yatış yaptım. Sonrasında adet ağrısından daha az ağrılarım vardı. Yanlış hatırlamıyorsam ilk gün biraz kanama sonra lekelenme oldu. Özelde 17500e çektirdim
sevimlipandahii Sendenbanakalan doktor mu istedi rahim filmini Bende araştırma hastanesinde çektim herhangi bi ücret vermedim sadece 1 defa gittim gün verdiler Onun dışında ağrı sızı çok hissetmedim
iremshnr Araştırma hastanelerinde çekiyorlar sadece medikaldan bişey aldırıyorlar ismini unuttum suan heryerde fiyat değişiyor biz 1300 e almıştık sanırım
Sendenbanakalan sevimlipandahii yok kendim düşünüyorum illa dr mu demesi lazım kendim desem yok mu derler ?🌸
kader_grgc Sendenbanakalan Ben devlette yapılmıyor diye biliyorum özelde yaptırdım 18 bin dediler yaptırdıktan hemen sonra hamile kaldım.Benim de bi sene önce bebeğim karnımda ölmüştü tekrar hamile kalamadım.Çektirince kaldım
brnklyl Sendenbanakalan ben hamile kalmadığım için rahim filmi çekilmiştim özelde 10.000’e yaptırmıştım işlemi işlem dahil 3 saat içerisinde çıkarttılar beni haziranda filmi çekildim ağustosta hamile kaldım pcos vardı bende filmi çekildikten sonra iki ay daha denedim ama hamilelik oluşmadı ağustosta çatlat iğnesi vuruldum
sena_66 Sendenbanakalan ben devlette çektirdim . Bazı devlet hastanelerinde inferliteden giriş acılınca çekiliyor
ikizlerkadini Sendenbanakalan bulunduğum ilin araştırma hastanesi ne yoktu üniversite hastanesi nde çektirmiştim
Mervoo6 kader_grgc ayy bende bu 4 gün önce çektirdim hiç bi sorun yok inşallah bende gebelik oluşur hangi günleri değerlendirdiniz
iremshnr Sendenbanakalan benım sonuçlarım temiz çıktı bi sıkıntı yok suan ikiz gebeyim kendiliğinden oldu
meryys Sendenbanakalan Benim rahim şekline bakildi kalp şeklinde rahmim varmış 1 adet korunma söylemişti doktorum zaten kürtaj üzerine de 2 3 ay olmuştu mecbur bekleyeceksin ondan 2 adet sonra mı ne hamile kaldım 🥹
sevimlipandahii Sendenbanakalan o konu hakkında fikrim yok ama bana doktorlar sürekli çektin mi diye soruyordu tedavimde rahim filminden sonra başlatıldı Sen istersen doktora sor rahim filmi gerekli mi diye 🩷