GozdeKB hem özel hem devlet takipliydim bi aksilik olmazsa şehir de doğum yapmak istiyorum. Forum yaşam da sultan hocaya gidiyordum. Doktordan memnunum ama hastane için aynı şeyleri söyleyemem. O yüzden bi aksilik olmayıp şehir hastanesi beni süründürmezse şehir de ama sıkıntı olursa sultan hocaya giderim diyorum bakalım ❤️ sen hangisine gidiyorsun