birbebekveannesi_ GozdeKB 22 sabırsızlıkla bekliyorum normal olacak bakalım ne zaman gelmek isterse 😊❤️
CemileAkkurt GozdeKB demi bizim ki denk geliyor Eylül 11.12.13 gözüküyor ha belki 15 de olabilir bilemiyorum ama aynı bizim ki ve çok sıcak olucak