GozdeKB kışa denk geliyorsa doğum on numara bence ya , ilk doğumum temmuz 1di , bu da o civarda olacak inşallah. Nasıl 2.hatayı tarihsel olarak yaptım onu da bilmiyorum😅.🤷♀️ benim doğum günüm 30 Haziran
Oğlumun 1 Temmuz
Kızımın da 1-2-3 Temmuz herhangi birinde olacak inşallah 🙈 ben de Adana sıcağında yaz doğumu 🙈