5+4üm, dün ilk kez muayene olduk. Karından ultrason bakıldı ve kese yolk sac vs her şey göründü, olumsuz herhangi bir şey yoktu. Kanama alanı yok denildi.
Bugün peçeteye kahverengi leke geldi, sonra minik koyu kahve pıhtı. Bir sorun var mıdır?
Tatile çıkacağımız için bu doktora takipli olmayacağız, numarasını almadım o yüzden de doktora ulaşıp soramıyorum.