2 senedir çocuk sahibi olamıyorum ve iyi bir doktora ihtiyacım var sürece başlamak için daha önce gittiğimde pcos görüntüsü var dedi fakat tahlillerim temiz düzenli de adet oluyorum fakat hiç gebelik oluşmadı benim gibi bu süreci yaşayan doktor önerisi yapabilecek olan var mı ilgili bir doktor devlette gittim ve kurbanlık koyun gibi 2 hastayı aynı anda muayene ediyorlar doğru dürüst bilgi yok kendimi de çok kötü hissettirdi bana o yüzden kendimi zorlayıp özele gidecem