Merhaba anneler ve anne olmayı isteyenler
Benim regl tarihim 3 Haziran dı ama olmadım 11 gün gecikti normal de bu kadar uzun sürmez gecikmesi en fazla 3 gün sonra olurdum neyse dün test yaptım ama negatif çıktı sizce ne yapmam lazım pazartesi regl olmazsam hastaneye gidicem başına böyle gelen var mı hamilelik oldu mu sonra şuan 5+6 olarak gözüküyor