ayaznannesi Çift yumurta ikizlerine hamileyim 19+4 olduk bugun bu iki hafta önceki ultrasyon kağıdı o zaman tam bir şey soylemedi doktorumuz secemedi siz hissiyatlarinizi bekliyorum 🌼
mom28_ ayaznannesi biri kız biri erkek olur inşallah ☺️tahmin edemiyorum kendimi ilk günden beri iki erkek hissediyordum iki erkek çıktı sizin hissiniz doğru çıkar bide ne tarafta gibi geliyordu hep sağda olunca erkek solda kız diyorlar
ayaznannesi mom28_ hep solda ve doktorun tahmileri iki doktorda ikisde kız dedi ama nedense bir hissiyatim erkekten yana
ayaznannesi atesismom iki kız dedi ama bilmiyorum erkek bende hisediyorum bu gittiğim doktorlarda buranın en iyi doktorları bilmiyorum normalde iki çocuğumu da tahminim çıkmıştı gene de herşeyin hayırlısı olsun hepimiz hakinda🙂